Pazartesi, Şubat 04, 2008

Kardesmiş Pehh....

Neden siyah beyaz hayat?
Neden gülmüyor bu insanlar?
Niye bakmıyor artık bkimse kimsenin gözüne?
Neler oldu biri anlatsın bize?
Nasıl geldik biz bu hale kim getirdi?
Korkmayan gözlerle bakasım geliyor ama her yerde igrenclik...
Butun insnaların yalanlarını goruyorum..
O kadar cok ki!
Herkesin okadar cok var ki!
Ne olmus bu insanalra...
İgreniyorum bu dünyadan sizin gibiler yuzunden...
beni de cektiniz kuyunuza!!
O dipsiz karanlık kuyunuza!!!
Çökmüşüm kaldıranınız yok!
Necilsiniz lan hepiniz 5 para etmezsiniz!!!
İçinizden 2 tane adam cıkmıs geriye ben ve onlar kalmıs!!!
Siktirin gidin lan hayatımızdan!!!
Nefretim sizin artık!!
Bütün kötü niyetlerim ustunuzde!!!
Hepiniz yavas yavas benim kuyuma duseceksiniz simdi!!!
Asıl karanlık ozaman baslayacak!!
Artık bu oyun benim kurallarımla oynanacak!!!!

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa